duminică, 12 aprilie 2009

BUONA PASQUA/PASTE FERICIT

3 comentarii:

DoarATAT spunea...

Am receptionat, dar ... pana la urma am intrat:
Hristos a Inviat!
Am admirat iarasi frumoasele peisaje.
"Succesele internationale" au tinut doar 14 zile (free--apoi vroiau bani, chiar cu reducere), in final mi-au aratat o interfata, in care optiunile erau ANULATE de niste X-uri mari si galbene ! Mi-a placut ca se "bateau" pentru intaietate USA cu IRAN. Dupa cateva zile au PRELUAT conducerea USA, desi primii "s-au deranjat" iranienii.Acum am ceva aproape free: imi tot baga un "Travian", dar minim de informatie (Widgeo.net). Ca numar de vizitatori, cam tot pe "acolo": o medie de 8~14 pe zi.Cred ca "scap" si de astia !
ADEVARAT A INVIAT !

DoarATAT spunea...

Ziceam ca scap de Widgeo.net, nu de vizitatori. De ultimii SIGUR scap daca...nu-i bag in seama, macar o data pe luna ?!
BineTze !

criss spunea...

Hahahaha...nu toti stau pe acasa.....